Näytä sisältö
MyCitroën -sovellus

MYCITROËN -SOVELLUS

Suomenkielinen ja veloitukseton MyCitroën -mobiilisovellus antaa sinulle etäyhteyden autoosi. Erityisesti sen edut tulevat esille sähkö- tai lataushybridiauton kanssa, jolloin voit myös hallinnoida akun latausta ja etälämmitystä sovelluksen avulla.

NÄIN HYÖDYT SOVELLUKSESTA

Sovelluksesta voit seurata ja luokitella matkojasi. Voit esimerkiksi eritellä työmatkasi ajopäiväkirjaa varten. Sovelluksen paikannustoiminnon avulla näet helposti ajoneuvosi tarkan sijainnin. 
Remote Control -etäohjauksen avulla voit tunnistaa autosi lähettämällä komennon, jolla auton ajovalot syttyvät ja torvi antaa äänimerkin. Etäohjaimella voit myös lukita ja avata ajoneuvosi ovet. Kaikki tämä etänä sovelluksen välityksellä!
MyCitroën-sovelluksesta löydät ajoneuvosi kaikki asiakirjat samasta paikasta.Voit mm. katsoa mitä kojelautaan syttynyt merkkivalo tarkoittaa, saada vinkkejä kosketusnäytön käyttöön tai päivittää tietovihdejärjestelmän.
Arvioi Citroën-ajoneuvosi ja lue muiden asiakkaiden kokemuksia täysin avoimesti ja ostoprosessin jokaisessa vaiheessa.
Sovelluksesta voit seurata ja luokitella matkojasi. Voit esimerkiksi eritellä työmatkasi ajopäiväkirjaa varten. Sovelluksen paikannustoiminnon avulla näet helposti ajoneuvosi tarkan sijainnin. 
Remote Control -etäohjauksen avulla voit tunnistaa autosi lähettämällä komennon, jolla auton ajovalot syttyvät ja torvi antaa äänimerkin. Etäohjaimella voit myös lukita ja avata ajoneuvosi ovet. Kaikki tämä etänä sovelluksen välityksellä!
MyCitroën-sovelluksesta löydät ajoneuvosi kaikki asiakirjat samasta paikasta.Voit mm. katsoa mitä kojelautaan syttynyt merkkivalo tarkoittaa, saada vinkkejä kosketusnäytön käyttöön tai päivittää tietovihdejärjestelmän.
Arvioi Citroën-ajoneuvosi ja lue muiden asiakkaiden kokemuksia täysin avoimesti ja ostoprosessin jokaisessa vaiheessa.


Connected navigation
Matkusta täydellä mielenrauhalla, kun Connected Navigation Pack (i) Saatavilla autoihin, joissa on navigointijärjestelmä.   -palvelu ilmoittaa sinulle kaikista reitin varrella olevista liikenneongelmista tai nopeuskameroista. 
Tutustu tarkemmin


Suunnittele reittisi etukäteen
Suunnittele reittisi etukäteen, ja lähetä se sovelluksen avulla valmiiksi autosi navigointijärjestelmään. 


Tietoviihdejärjestelmän ja kartaston päivitys
MyCitroën -sovellus ilmoittaa, kun autosi tietoviihdejärjestelmään tai navigoinnin kartastoon on saatavilla päivitys. Voit ladata uuden päivityksen sovelluksen avulla. 
Tutustu tarkemmin

SÄHKÖAUTOILUN LISÄPALVELUT

Ottamalla käyttöön sähköautosi tai ladattavan hybridisi e-etäohjauspalvelut, saat MyCitroën-sovelluksen avulla tärkeää tietoa auton lataustilanteesta, jäljellä olevasta akun latauksesta ja toimintamatkasta. Voit myös ohjelmoida latauksen sovelluksen avulla etänä. Palvelun avulla voit myös ajastaa tai käynnistää matkustamon etälämmityksen tai jäähdytyksen.
Ottamalla käyttöön sähköautosi tai ladattavan hybridisi e-etäohjauspalvelut, saat MyCitroën-sovelluksen avulla tärkeää tietoa auton lataustilanteesta, jäljellä olevasta akun latauksesta ja toimintamatkasta. Voit myös ohjelmoida latauksen sovelluksen avulla etänä. Palvelun avulla voit myös ajastaa tai käynnistää matkustamon etälämmityksen tai jäähdytyksen.

AINA APUNASI

Citroën assistance tiepalvelu

Citroën järjestää kaiken, jotta voit jatkaa matkaasi auton rikkoutuessa tai onnettomuustilanteessa. MyCitroën-sovelluksella voit olla yhteydessä Citroën Assistance -tiepalveluun. 

 

Soita Citroën Assistance 0800 105 501

Tiepalvelu
Ilmoita tapahtumasta sovelluksen avulla ja seuraa hinausauton etenemistä reaaliajassa.
Citroën assistance tiepalvelu

Citroën järjestää kaiken, jotta voit jatkaa matkaasi auton rikkoutuessa tai onnettomuustilanteessa. MyCitroën-sovelluksella voit olla yhteydessä Citroën Assistance -tiepalveluun. 

 

Soita Citroën Assistance 0800 105 501

Tiepalvelu
Ilmoita tapahtumasta sovelluksen avulla ja seuraa hinausauton etenemistä reaaliajassa.
Sähköinen huoltokirja
Yhdellä klikkauksella näet autosi huoltohistorian kokonaisuudessaan. Saat muistutuksen lähestyvästä huoltokäynnistä.  
Advisor
Lue asiakkaiden kokemuksia jälleenmyyjistämme. 
Varaa huolto
Varaa huolto lähimmästä valtuutetusta Citroën-huoltoliikkeestäsi. 
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Löydät vastaukset aihealueittain otsikoiden alta. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, olethan yhteydessä lähimpään jälleenmyyjäsi.
MY CITROËN -SOVELLUS
Miten luon MyCitroën-tilin? Ohjeet MyCitroën-tilin luomiseen:
  • Muodosta yhteys sivustolle: https://services-store.citroen.fi tai lataa MyCitroën –mobiilisovellus.
  • Jos sinulla ei ole vielä tiliä, valitse “luo tili” syöttämällä sähköpostiosoite ja salasana
  • Anna henkilötiedot, ajoneuvon tiedot ja vahvista.
  • Näkyviin tulee viesti, jossa vahvistetaan tilin luominen. Saat sähköpostiviestin tilin vahvistamista varten. Napsauta sähköpostiviestin “aktivoi tilini” -linkkiä
  • Sinulla on 20 päivää aikaa vahvistaa tilaus, sen jälkeen henkilötietosi poistetaan ja sinun on luotava uusi tili uudelleen.
  • Muistutamme, että mobiilisovellus on ilmainen, yhteyspalveluita tilaaessasi muista tutustua ajoneuvokohtaisiin tilaus- ja käyttöehtoihin.
  • Kun tili on luotu ja aktivoitu, saat uuden sähköpostiviestin, jossa on käyttäjätunnuksesi ja salasanasi sekä uusi linkki, jolla voit muodostaa ensimmäistä kertaa yhteyden tiliisi.
  • Miten monta ajoneuvoa tililläni voi olla näkyvissä?
    Voit lisätä tilillesi 1–10 ajoneuvoa.
    Miten lisään ajoneuvon käyttäjätililleni?
    Services Store -sivustolla voit lisätä yhden tai useamman ajoneuvon napsauttamalla “OMA TILI” ja kohdassa “OMAT AUTOT” napsauttamalla “LISÄÄ AJONEUVO” -painiketta. Anna ajoneuvoosi liittyvät tiedot ja napsauta sitten ”VAHVISTA”-painiketta.
    Miten voin yhdistää useamman puhelimen yhdelle autolle?

    Yhdellä autolla voi olla mobiiliapplikaatioissa yksi pääkäyttäjä ja jopa 19 sivukäyttäjää. Sivukäyttäjä lisätään kirjautumalla pääkäyttäjän tunnuksilla sivukäyttäjän mobiiliapplikaatioon. Tämän jälkeen mobiiliapplikaatio pyytää rekisteröimään uuden puhelimen. Rekisteröintiprosessissa pääkäyttäjän puhelinnumeroon lähetetään tekstiviestillä koodi, joka syötetään sivukäyttäjän mobiiliapplikaatioon. Prosessin jälkeen auton tiedot on sivukäyttäjän käytössä.
    Miten vaihdan MyCitroën-salasanani?
    Muodosta yhteys MyCitroën-tilillesi, valitse aloitussivun oikeasta yläkulmasta ”oma tili” ja valitse sitten ”Muuta salasana”.  Jos sinulla on Citroën Services Store -tili, uusi salasana on automaattisesti käytössä.
    Miten voin poistaa ajoneuvon MyCitroënista?

    Siirry MyCitroën-käyttäjätilillesi.

    Voit poistaa yhden tai useamman ajoneuvon napsauttamalla ”Omat autot”, ”Ajoneuvoni”. Napsauta ”Valitse autosi” -osiossa kohtaa ”Poista tämä auto”.  Kaikki MyCitroën-käyttäjätilin autonpoistot tapahtuvat myös Citroën Services Store -käyttäjätililläsi. ”

    Jos poistan My Citroën-sovellukseni, häviävätkö kaikki tallennetut tiedot?
    Kun My Citroën-sovellus poistetaan, kaikki ajoneuvoosi liittyvät tiedot (GPS-sijainnit, huoltomuistutukset, ajetut matkat jne.) poistetaan pysyvästi. Toisaalta kaikki omaan profiiliisi liittyvät tiedot jäävät saataville omiin käyttäjätietoihisi 2 kuukauden ajaksi.
    Voinko nähdä sähkö- tai hybridiauton sähkönkulutuksen tiedot mobiiliapplikaatiosta?
    Valitettavasti sähkönkulutustietoja ei ole tällä hetkellä saatavilla mobiiliapplikaatiossa.
    Kuinka kauan ë-etäohjauspalveluiden aktivoituminen kestää?
    Ë-etäohjauspalveluiden aktivoituminen kestää tavanomaisesti 1-3 20 min ajomatkaa. Palveluiden aktivoituminen voi kuitenkin kestää jopa seitsemän vuorokautta. Käyttäjälle lähetetään sähköposti e-etäohjauspalveluiden aktivoitumisen merkiksi. Ë-etäohjauspalveluiden aktivoitumisen aikana puhelin täytyy olla Bluetooth-yhteydessä autoon ajomatkojen aikana ja mobiiliapplikaation tulee olla käynnissä “Yhdistetty”-tilassa.
    Vikatilanteet – mitä tehdä?

    Virheilmoitus applikaatiossa tai virhe applikaation toiminnassa:

    • Kirjautukaa mobiiliapplikaatiosta ulos ja takaisin sisään
    • Tarkistakaa, että auton yksityisyystila ei ole päällä
    • Tarkistakaa, että puhelin on Bluetooth-yhteydessä autoon matkojen aikana. Älypuhelimen yhdistäminen datakaapelilla autoon katkaisee Bluetooth-yhteyden.
    • Luokaa Bluetooth-pariliitos auton ja puhelimen välille uudelleen
    • Poistakaa mobiiliapplikaatio ja asentakaa se uudelleen

    HUOM! Mobiiliapplikaation poistaminen johtaa ajomatkojen poistumiseen. Jos ajomatkat halutaan säilyttää, pitää ne tallentaa ja lähettää sähköpostitse mobiiliapplikaatiosta ulos ennen sovelluksen poistamista. Uudelleenasennuksen jälkeen ajomatkat voidaan tuoda uudelleen sovellukseen sähköpostiviestissä olevan tiedoston avulla. Käyttäkää tässä tilanteessa “Ajotietojen vieminen toiseen älypuhelimeen”-toimintoa.