Näytä sisältö
Huolehdi Citroën-autosi kunnosta Citizen-palveluiden ansiosta.

Päämääränä Zen-olotila

Citizen-palveluiden avulla voit saavuttaa zen-tilan, kun olet ostanut ajoneuvosi. Tämä palveluohjelma on suunniteltu tekemään jokaisesta hetkestä, jonka vietät Citroënisi kanssa entistä helpompaa.

Citizen-ohjelma tarjoaa palveluita, jotka tukevat sinua koko ostoprosessin ajan - kun tarkastelet tarjolla olevia vaihtoehtoja, kun teet valintasi, aina siihen asti, kun otat ajoneuvosi vastaan.

MY CITROËN -SOVELLUS

Pysy yhteydessä autoosi

MyCitroën-sovelluksella, joka on saatavilla iOS- ja Android käyttöjärjestelmille, voit nauttia lukuisista palveluista, jotka tekevät Citroën huollosta mahdollisimman miellyttävän. Se ilmoittaa sinulle, milloin Citroënisi on huollettava. Sen jälkeen voit varata ajan verkossa ja saada tarjouksen suosikkikorjaamoltasi - kaikki tämä mukavasti kotisohvaltasi käsin. Eikä siinä vielä kaikki. Hyödynnä Citroënin ja sen yhteistyökumppaneiden erikoistarjoukset, hanki VIP kutsuja ja nauti koeajoista ennen muita. Kiirehdi - lataa se jo tänään!

MYCITROËN DRIVE

Valmistele matkasi

MYCITROËN DRIVEN avulla voit ajoittaa matkasi tarpeidesi mukaan. Se antaa sinulle reaaliaikaisia liikennepäivityksiä, tietoja polttoaineen hinnoista ja latausasemien sijainneista, kertoo, onko reitilläsi nopeuskameroita, sekä opastaa sinut määränpäässäsi vapaisiin pysäköintipaikkoihin.

Oletko joskus toivonut apukuljettajaa? Nyt sinulla on sellainen!

MYCITROËN VINKIT

Vinkkimme parempaan ajamiseen

MYCITROËN ASSIST

Etäapusi

Citroën Assistance -tiepalvelu on tukenasi, mikäli matkasi keskeytyy rikkoutumisen tai onnettomuuden seurauksena. Huolehdimme sinusta ja korjaamme ajoneuvosi, jotta voit jatkaa matkaasi - myös kotiovellasi tapahtuneissa tilanteissa.

 

Kaikkiin Citroën ajoneuvoihin sisältyy elinikäinen tuki - edellyttäen, että huollatat autosi valtuutetussa merkkihuollossa.

 

Soita Citroën Assistance -tiepalveluun

0800105501

 

ADVISOR SERVICES

Löydä paras huolto
Citroën Advisor -palvelun  avulla voit selvittää, mitä muut asiakkaamme ajattelevat huoltoliikkeidemme tarjoamien palvelujen laadusta. Voit valita korjaamosi täysin avoimesti ja kertoa sitten muille omasta Citroën-asiakaskokemuksestasi.

ETÄHUOLTO

Ilmoitus huolto- tai korjaustarpeesta
Sinun ei tarvitse huolehtia seuraavan huollon suunnittelusta. Telemaintenance-etöhuoltopalvelun avulla autosi havaitsee itse mahdolliset poikkeamat ja ilmoittaa niistä suoraan huoltoliikkeellesi. Kaikki Citroën-autoosi tehtävät työt suunnitellaan näin ollen etukäteen, mikä säästää aikaa ja rahaa

ONLINE HUOLLON AJANVARAUS

Varaa huoltoaikasi kätevästi verkossa

Ajanvaraus ei ole koskaan ollut helpompaa! Valitse muutamalla klikkauksella verkossa tai MyCitroën-mobiilisovelluksessa lähin huoltoliike ja valitse saapumisaikasi.

 

*Palvelu tulossa Suomeen syksyllä 2023

VIDEOCHECK

Suoritetun työn läpinäkyvä seuranta

Videocheck on innovatiivinen palvelu, jota käytetään huoltoliikkeissä tehtyjen huoltojen yhteydessä. Huoltoliike ilmoittaa sinulle jos autossasi havaitaan huollon aikana ylimääräisiä huoltotöitä, joita ei alun perin suunniteltu tehtäväksi. VideoCheckin avulla he lähettävät sinulle videon autoosi tarvittavista huoltotöistä ja voit hyväksyä tarjouksen etänä. Tarjous läheteään sinulle tekstiviestillä tai sähköpostilla ja voit tietenkin vapaasti hyväksyä tai hylätä sen.

SÄHKÖINEN HUOLTOKIRJA

Maintenance e-book -palvelu

Yksinkertaistaaksesi huoltorutiineja, aktivoi Maintenance e-book -palvelu nyt. Löydät yhdestä paikasta kaikkien autollesi tehtyjen huoltojen tiedot ja tulevat toimenpiteet. Sähköinen huoltokirjasi on saatavilla MyCitroën-mobiilisovelluksessa. Ota kaikki hyöty irti digitaalisesta huoltokirjasta, jonka Citroën on kehittänyt sinua varten.

NAVIGOINTIJÄRJESTELMÄN PÄIVITYS

Karttapohjan päivitys

Navigointijärjestelmäsi tarvitsee ajantasaiset kartat toimiakseen optimaalisesti. Siksi Citroën päivittää karttoja säännöllisesti.